Over Ons
Bedrijfsinformatie
Auto Reijrink is een begrip voor de regio Hilvarenbeek.
In het voorjaar 1988 begon Wil Reijrink samen met zijn echtgenote Corrie een nieuwe zaak in Diessen. In 2009 gaf hij het stokje over aan zoon Jurgen en schoonzoon Carlo. Nu ruim 25 jaar later staat er een perfect bedrijf met gemotiveerde medewerkers. Als VETOS specialist is men niet alleen eerste aanspreek punt voor Toyota. Omdat we ook zijn aangesloten bij BOSCH Car Service kunnen we alle merken onderhouden en repareren.
Ons spreekwoordelijke service en kwaliteit is bij al onze klanten bekend. Onze werkplaats beschikt over de nieuwste gereedschappen en testapparatuur.
Ons bedrijf is een erkend APK-keuringsstation en u kunt bij ons ook uw schadetaxaties en schadereparaties laten uitvoeren. Een allround bedrijf dus, die op bijna al uw autowensen in kan gaan. Ons deskundig en vakbekwaam personeel staat altijd klaar om u van betaalbare service te voorzien.
Onze diensten voor u:
- reparatie en verkoopadvisering van alle merken
- altijd ruime occasions voorraad, dus ruime keus
- specialisatie in Japanse automerken
- schadeherstel met gratis vervangend vervoer
- APK keuringen
- onderhoud van uw autoairco
- aanschaf van audio systemen, navigatie systemen, etc
- autoverhuur al vanaf €20 per dag
Julianastraat 53 in Diessen
Auto Reijrink is vanaf het begin gevestigd aan de Julianastraat 53 in Diessen. Wil en Corrie begonnen een ‘algemeen’ automobielbedrijf. In 1990 werden we subdealer van Toyota. Vanaf het begin heeft het bedrijf een regionale functie voor het verkopen, onderhouden en repareren van zowel personen- als bedrijfsauto’s. In 1990 kwam Carlo Bekkers in het bedrijf. Hij trouwde later met de dochter van Wil en Corrie, Colinda die momenteel ook in het bedrijf werkt. In 1996 werd Carlo mede-eigenaar. In 2009 werd het familiekarakter van Auto Reijrink nog sterker toen Jurgen, de zoon van Wil en Corrie, mede-eigenaar werd. Wil en Corrie gingen van hun pensioen genieten, al is Wil nog regelmatig op het bedrijf te zien. Het bloed kruipt immers waar het niet gaan kan.
VETOS
In 2002 verdween het Toyota-logo van de gevel en werd vervangen door VETOS. “De importeur van Toyota Nederland zegde alle contracten op met de kleinere subdealers. Die subdealers zaten met name in de kleinere gemeenten, daar waar de service aan de klant nog echt is aldus Carlo. “We hebben met deze subdealers onze krachten gebundeld in VETOS, de Vereniging van Toyota Specialisten.
Bij alle VETOS-bedrijven kan men nog steeds terecht voor de aanschaf van een nieuwe of jonge Toyota of het onderhoud hiervan. Om VETOS-lid te worden moet je aan een aantal strenge eisen voldoen, waarin onder meer vakmanschap en kennis gewaarborgd zijn. Er wordt een gezamenlijk beleid gevoerd ten aanzien van nieuwe- en gebruikte auto’s, marketing, inkoop, after sales en de uitstraling van de VETOS-organisatie. Maar naast Toyota leveren we ook andere merken, nieuw of gebruikt. Door de jarenlange samenwerking met diverse merkendealers kunnen we die auto’s aanbieden onder dezelfde garantievoorwaarden.
BOVAG
Jurgen: ‘Sinds we Bosch Car Service-bedrijf zijn en het BOVAG ABA “plus” Certificaat hebben behaald voelen we ons klaar voor de toekomst. We hebben geïnvesteerd in de meest moderne apparatuur en met ons verplichte bijscholingssysteem zorgen we ervoor dat onze medewerkers helemaal up-to-date zijn.” Voor u als klant is het BOVAG lidmaatschap een extra zekerheid. Daarmee zijn de leveringsvoorwaarden en garanties op het geleverde werk vastgesteld. In geval van een geschil, treedt de geschillencommissie van BOVAG op als mediator/bemiddelaar. De BOVAG norm stelt daarnaast eisen aan het bedrijf, de bedrijfsvoering, de noodzakelijke kennis en apparatuur, alsmede milieuzaken.
Op een aantal punten heeft de VETOS haar eisen verder aangescherpt om onderscheidend te zijn en van nog meer waarde voor de klant te zijn. Daar heeft u dus de voordelen van!
Dichtbij de klant
“Wij willen altijd dichtbij onze klanten staan,” zegt Jurgen. “En dat klopt helemaal,” zegt een jongedame uit Tilburg die uit haar Ford Ka stapt. “Ik ben hier nu 2 ½ jaar klant en het is fantastisch. Ik heb mijn auto iedere dag nodig en autorijden is duur. Maar Carlo en Jurgen denken altijd mee. Zo heb ik nu wat schade. Zij zoeken een goede oplossing die bij mijn portemonnee past. Je kunt hier altijd terecht en er wordt nooit moeilijk gedaan over een leenauto. Ik heb hier ook de mobiliteitsservice afgesloten. Hiermee kan ik 24 uur per dag, zeven dagen per week een beroep doen op de BOVAG-alarmcentrale en word ik bij pech of ongeval, zowel in binnen- als buitenland geholpen. Voor mij is dat belangrijk, want ik weet helemaal niks van auto’s.”
U bent van harte welkom!
Jurgen Reijrink en Carlo Bekkers